Vores værdier Vores princip Din profil Din start Dine perspektiver Din løn Vores organisation Vores ledelsesprincipper Din ansøgning

Markedet er din verden!

Når du bliver ansat i ALDI, får du rigelig lejlighed at arbejde på din karriere lige fra begyndelsen. Til at starte med samler du masser af praktiske erfaringer igennem ledelse af en butik. På denne måde lærer du virksomheden og dens filosofi at kende fra bunden.

I administrationen bliver du sat ind i vores "almene ledelsesanvisninger", får indblik i hele opbygningen af og alle driftsfunktioner i organisationen og lærer spændende facetter af verdenen indenfor virksomheden at kende i afdelingerne EDB, bogholderi, logistik, ejendomsadministration og indkøb.

Du er ikke alene; erfarne og handlekraftige kollegaer støtter dig og står til enhver tid til rådighed, når du har spørgsmål. Når du har lært samtlige nøglefunktioner i butikshandlen at kende, venter der – ved egnethed / kvalifikation – allerede det næste karrieretrin. Du overtager ledelsen af dit eget distrikt, inklusiv personaleansvaret for medarbejderne i dine filialer.

At arbejde ansvarsfuldt lige fra starten - i ALDI betyder dette: Også at få en rigtig god løn fra første dag. Du starter med en årsløn over gennemsnittet og firmabil stilles til rådighed, også til privatbrug.

Op