Vores værdier Vores princip Din profil Din start Dine perspektiver Din løn Vores organisation Vores ledelsesprincipper Din ansøgning

Verden er indviklet nok.

Syv forskellige slags jordbæryoghurt, konstant skiftende produktplaceringer og nye særtilbud hver uge – det finder du ikke hos os. Vi tilbyder vores kunder information om en klar og pålidelig ydelse; med et målrettet udvalg af væsentlige levnedsmidler og dagligvarer af højeste kvalitet, suppleret med ugentlig skiftende aktionsartikler af udsøgt kvalitet. Og dette simpelthen til de bedste priser. Dette er "aldi|gen".

Vi giver afkald på bekostelige præsentationer til fordel for en standardiseret udformning af vores butikker, hvor enhver kan finde sig til rette med det samme, uanset butik. Med andre ord: vi gør det enklere og koncentrerer os om det væsentlige. Et koncept, vi har haft megen succes med i årtier. Dette er "aldi|gen".

Dette fungerer kun, fordi ALDI-Princippet "Kvaliteten helt i top – prisen helt i bund" er mere end en succesrig marketings-positionering. Det, at koncentrere sig om det væsentlige, er virksomhedens gennemgående hovedprincip, hvilket anvendes både i vores interne samarbejde og i forholdet til vores leverandører og samarbejdspartnere. Vores organisation er trimmet bevidst [slank] med decentrale strukturer og enkle processer. Den udprægede [delegering af ansvar] resulterer i, at [ægte købmand] arbejder engageret og motiveret på at opfylde vores løfter på alle forretningsområder. Og alle gør det med et klart mål om, vedvarende at tilfredsstille vores kunder. Dette er aldi|gen".

Som ægte købmænd er vi åbne overfor innovationer. Men i stedet for at følge enhver trend, så undersøger vi i første omgang nøje, om fornyelserne passer til os og vores princip, og om de er til fordel for vores kunder og fremmende for vores virksomhed. For verden er kompliceret nok allerede.

Op